Reklamační řád

Záruční podmínky

Firma M-life s.r.o. poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Záruka se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
·  neodborným použitím
·  mechanickým poškozením nebo opotřebením
·  živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
·  jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.).

Místo uplatnění reklamace 

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace sídlo firmy M-life s.r.o., Terezínská 474/19, 36007 Karlovy Vary. Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku. Balíček jasně označte slovem Reklamace.

Způsob uplatnění reklamace 

Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je vždy nutno předložit:
·  doklad o nákup zboží (faktura)
·  popis závady nebo důvod zaslání zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno.

Neoprávněná reklamace 

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení